Priznali mi ili ne. odjeća utječe na prvi dojam koji ljudi stvore o nama. Odjeća je jedan od važnih čimbenika, pogotovo u poslovnom svijetu. Određeni poslovi zahtijevaju određeni način odijevanja.

Poslovno odijevanje

Naime, ne možemo obući kožno odijelo za poslovni sastanak, bez obzira koliko nam dobro stoji. Naš način odijevanja može izazvati podsmjeh i zaustaviti nas na putu napretka. Isto tako način odijevanja može uvelike pomoći našem uspjehu u poslovnom svijetu.

Naša odjeća dopunjuje naš način komunikacije, o našem načinu odijevanja ovisi kako će se naši sugovornici osjećati uz nas. Postoje određeni artikli koji se mogu nositi samo na određenom mjestu: svakako nećemo u japankama otići na ručak u elitni restoran, dok su one pak savršen izbor za plažu. Ono što je savršeno za jedno mjesto, može biti promašaj za drugo.

Ležerno odijevanje

Za svaku vrstu odijevanja postoje određena pravila; ono najvažnije je da smo obučeni u skladu sa situacijom u kojoj se nalazimo. Najvažnije pravilo kod odijevanja je da se u odjeći osjećamo udobno.

Ležerno odijevanje ne znači odjenuti na sebe bilo što, već pomno izabrati artikle koji se dopunjuju i upotpunjuju nas kao osobu, bez obzira radi li se o izlasku, šetnji gradom ili odlasku na neformalni sastanak.

Izgraditi stil

Većina nas u ormaru ima neki odjevni predmet koji nam savršeno pristaje i podsvjesno stvara uniformiranost našeg odijevanja. Ako imamo veći broj skinny hlača, to znači da nam savršeno pristaju, što nam smanjuje stres kod odabira odjeće.

Red u garderobi

Često su naši ormari pretrpani odjećom koju već dugo nismo obukli i koja nam više po ničemu ne odgovara. Takvih se artikala moramo riješiti, pokloniti nekome kome je potrebno ili reciklirati. Posebno je zadovoljstvo nekoga obradovati stvarima koje nam nisu više potrebne.

Bez obzira što i kako obučemo, naš stil odijevanja mora odgovarati prilici za koju smo se odjenuli i mora ogovarati nama kao osobama.