Kajakaši Irske sponzorirani od strane kazina

Financiranje sporta je veoma osjetljivo pitanje u našoj zemlji i u inozemstvu. Svjesni smo da bez ulaganja u sport ne možemo očekivati rezultate sportaša niti se radovati njihovim uspjesima.

Promocija je svaki oblik komunikacije o određenom javnom događaju. Prije bilo kakve promotivne aktivnosti potrebno je izraditi strategiju za postizanje određenog rezultata.

Sponzorstvo

Sponzorstvo je najbrže rastući oblik promocije. Na godišnjoj razini tvrtke širom svijeta potroše milijarde na sponzoriranje sporta, umjetnosti, zabave. Povećani interes za sponzorstvo je i zaslužan za uspjeh raznih takmičenja, kao i povećanje broja organizacija koje prikupljaju novac. Zadatak tih organizacija je prikupljanje novaca od velikih kompanija za svoje potrebe, u kojoima taj model marketinga nije još sasvim saživio.

Sponzori i potrošači

Sponzorstvo se razlikuje od oglašavanja jer ne uključuje i izravnu promociju tvrtke kroz medije.

Cilj sponzorstva je stvaranje povezanosti između sponzora i potrošača i uključuje novčano ulaganje u sportske subjekte.

Najpopularniji ciljevi sponzorstva su sportski događaji, i kao sponzori mogu se pojaviti razne zainteresirane stranke, JackpotCity premium casino app je samo jedna od njih. Osvrnimo se i na primjer prvenstva kajakaša Irske gdje su ovaj događaj uspješno organizirali zahvaljujući sponzorstvu brojnih tvrtki, od malih restorana i pivnica, preko casina i proizvođača sportske opreme, pa sve do specijaliziranih časopisa poput Canoe&Kayak Magazine.

Zašto sponzori?

Sponzorstvo je atraktivno za tvrtke zbog mnogo razloga:

  • bolje određivanje ciljnih skupina
  • lakše dokazivanje vrijednosti tvrtke
  • podržavanje aktivnosti zajednice
  • osiguravanje komercijalne vrijednosti
  • bolji rezultati s nižim budžetom
  • lakši put do potrošača
  • poticaj za zaposlenike, potrošače
  • najprihvaćeniji oblik promocije od strane javnosti

Glavni motivi tvrtki za sudjelovanje u sponzorstvu su povećanje prodaje i tržišnog udjela. Velike kompanije su svjesne da će si uloženo vratiti putem prodaje.

Mora biti određen način ponašanja svih sudionika, jer si kompanije ne mogu dozvoliti ulaganja u određenu sportsku aktivnost a da postoji mogućnost nanošenja štete. U ovom se odnosu očekuje profesionalno ponašanje od svih strana i ispunjavanje preuzetih obveza. Sponzorstvo je način promocije, odnos mora biti jasno određen, ponašanje obiju strana profesionalno i korektno.

admin

View more posts from this author
One thought on “Kajakaši Irske sponzorirani od strane kazina

Leave a Reply

Your email address will not be published.